شنبه ۱۳۹۳/۰۹/۲۹

نبوي‌فر؛ مدير اداره آموزش شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري دو كارگاه آموزشي در شهرداري قزوين**

بر اساس نياز سنجي به عمل آمده و درخواست كارگروه اقتصاد شهري، شهرداري قزوين با هدف ارتقاء سطح علمي و به روز رساني اطلاعات تخصصي کارکنان، كارگاه آموزشي قوانين و مقررات مالياتي (ماليات بر ارزش افزوده ) و نحوه نگارش و تنظيم دفاتر قانوني برگزار شد.

 

سيد مسعود نبوي‌فر، مدير آموزش شهرداري قزوين گفت: بر اساس نياز سنجي به عمل آمده و درخواست كارگروه اقتصاد شهري، شهرداري قزوين با هدف ارتقاء سطح علمي و به روز رساني اطلاعات تخصصي کارکنان، كارگاه آموزشي قوانين و مقررات مالياتي (ماليات بر ارزش افزوده ) و نحوه نگارش و تنظيم دفاتر قانوني برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت طرح و برنامه شهرداري قزوين؛ نبوي‌فر با اشاره به اينكه برنامه‌هاي مذكور از عناوين مندرج در تقويم آموزشي سال جاري بود، افزود: دوره اول آموزش با عنوان "قوانين و مقررات مالياتي(ماليات بر ارزش افزوده )" در سالن مفاخر شهرداري قزوين و با استقبال خوب همه مديران، مسئولان و كارشناسان مرتبط با موضوع در حوزه‌هاي مالي و درآمد مركز، مناطق و سازمان‌ها برگزار شد.
وي بيان کرد: دوره اول آموزش توسط استاد ميرزايي، عضو جامعه حسابداران رسمي كشور برگزار شد.
نبوي‌فر افزود: دوره دوم آموزش با عنوان "نحوه نگارش و تنظيم دفاتر قانوني" با استقبال خوب همه مديران، مسئولان و كارشناسان مرتبط با موضوع در حوزه‌هاي مالي و درآمد مركز، مناطق و سازمان‌ها برگزار شد.
اين مسوول اضافه کرد:780 نفر ساعت در اين دو برنامه آموزش ديدند كه در پايان هر دو نشست، آزموني از مطالب ارائه شده در كارگاه برگزار شد.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط