چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۶

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

به مناسبت روز ملی پژوهش از رئیس و کارکنان مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین تقدیر شد

در مراسمی با حضور مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت روز ملی پژوهش از رئیس و کارکنان مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، در این دیدار که با حضور مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، نورمحمدی، قائم‌مقام معاونت، نعیمی‌پور، مدیر برنامه و بودجه و سعیدی، سرپرست مدیریت سرمایه انسانی در مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین برگزار شد. منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های عباس کشاورز صفیئی، رئیس مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین و همکاران ایشان در روز ملی پژوهش تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

توسعه، پیشرفت و اعتلای میهن عزیزمان مرهون تلاش و مجاهدت افرادی است که با اخلاص و تعهد تمامی توان خود را در طبق اخلاص می‌نهند؛ افرادی که خدمت به مردم را موجبات عزت و سربلندی خود می‌دانند و همواره کسب رضای پروردگار را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار داده‌اند. پژوهش و تحقیق  زیربنای هر فعالیتی در مسیر توسعه است و با توجه به روند روزافزون رشد و توسعه شهرها، وظایف شهرداری‌ها در راستای بهبود کیفیت خدمات؛ بی‌تردید با انجام تحقیق و پژوهش که شامل ایده‌های نو و کاربردی در حوزه مسائل شهری با پشتوانه افراد مجرب و صاحب فن در این زمینه است میسر خواهد شد.

بر خود فرض می‌دانیم از شما که با بهره‌گیری از وظیفه‌شناسی ارزشمند و تخصّص و تجربه در حوزه‌ مدیریت شهری اثربخش و تأثیرگذار بوده‌اید، قدردانی نماییم؛ در پناه خداوند مهربان شاد و سلامت و پیروز باشید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط