دوشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۶

منتظری:

سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در زمینه توسعه و تجهیز پایانه های اقماری و برون شهری عملکرد قابل قبولی داشته است

مجتبی منتظری، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین در دیدار با علی محمد حسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از عملکرد این سازمان در حوزه توسعه و تجهیز پایانه‌های اقماری و برون شهری در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ منتظری بیان‌کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در سال 1398 با مدیریت بیش از 158 هزار سفر، خدمات ارزنده‌ای را در سطح قابل قبولی به شهروندان و مسافران ارائه کرده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین افزود: در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری قزوین افزایش تعداد پایانه‌های اقماری و برون شهری در کنار توسعه و تجهیز پایانه‌های مسافربری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سازمان در افق 1400 است.

منتظری تصریح کرد: شهر تاریخی و فرهنگی قزوین سرشـار از جذابیت‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی بوده و ظرفیت‌های بسیاری را برای جذب گردشگر داخلی و خارجی دارا است، و در این مسیر سازمان پایانه‌های مسافربری می تواند نقش مؤثری در زمینه تسهیل سفرهای شهری و برون شهری شهروندان و گردشگران ایفا نماید.

گفتنی است در این بازدید علی محمد حسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین مشروح اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده این سازمان در سال 98 و 99 را تشریح کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط