یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱

عربی:

کارگاه آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی شهرداری قزوین برگزار شد

جعفر عربی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خبرنویسی ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ عربی گفت: این دوره آموزشی طی 4 روز کاری و به مدت 16 ساعت، در نیمه دوم بهمن‌ماه و نیمه اول اسفندماه سال جاری، با حضور 50 نفر از مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی کارکنان شاغل در اداره ارتباطات و امور بین‌الملل و روابط عمومی‌های سازمان‌های تحت پوشش شهرداری قزوین با روش‌های تهیه و تنظیم خبر و کسب مهارت با رویکرد دانش‌افزایی کارکنان مجموعه شهرداری‌ به‌منظور ارائه خدمات هرچه‌بهتر به شهروندان برگزار می‌شود.

عربی بیان کرد: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی همچون عناصر خبری، ارزش‌های هفتگانه خبری، استفاده از ارزش‌ها و عناصر خبری در تنظیم خبر، شیوه‌های تنظیم خبر در روابط عمومی، تهیه مقاله برای مطبوعات، صداوسیما و خبرنامه‌ها، اصول موردتوجه در خبرنامه‌ها، نقش و اهمیت خبرنامه‌ها، گزارش‌ها، مقاله‌ها در اطلاع‌رسانی درون سازمان و افکار عمومی، تهیه و تنظیم خبر در سمینارها و کنفرانس‌ها، مفاهیم اساسی در خبرنویسی و شناخت خبر، سبک‌های خبرنویسی، تفاوت خبر با تفسیر و گزارش ارزش‌های خبری، تعریف خبر و اجزای خبر، استفاده از روش‌ها و عناصر خبری، تیتر و انواع آن و جوابیه، تکذیب و توضیح و نحوه کاربرد آن در روابط عمومی تدریس شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هماهنگی اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان شهرداری قزوین و با همکاری مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری قزوین، توسط مدرسان اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری برگزار شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط