سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۱

خزائلي، معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين:

آموزش، رکن اصلي توسعه و پيشرفت منابع انساني است

عليرضا خزائلي، معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين گفت: برگزاري 20 دوره آموزشي تخصصي ويژه کارشناسان و مديران با شرکت 930 نفر به مدت 267 ساعت و در مجموع 9هزار و975 نفر‌ساعت حاصل تلاش اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين در 6 ماهه نخست سال جاري بوده است.

به گزارش روابط‌عمومي معاونت برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين؛ خزائلي افزود: امروزه نيروي انساني مهم‌ترين عامل مولد هر سازماني است و با نگاهي به اين موضوع مي‌توان دريافت که منابع‌ انساني کارآمد، باعث افزايش سرمايه، بهره‌برداري از منابع مختلف جامعه و ساخت و توليد روزافزون مي‌گردد.

خزائلي ادامه داد: در راستاي تحقق اهداف علمي و پژوهشي مجموعه مديريت شهري و ضرورت برگزاري کلاس‌هاي دانش‌افزايي و بازآموزي مديران و کارشناسان همه واحد‌هاي شهرداري قزوين، مجموعه‌اي از دوره‌هاي آموزشي با همکاري دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري و مرکز علمي کاربردي شهرداري قزوين به همت اداره آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ريزي و توسعه برگزار شد.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين تصريح کرد: وجود نيروي‌انساني متخصص در مجموعه مديريت شهري علاوه بر سودمندي براي شهر موجب بهره‌وري بيشتر و جلوگيري از اتلاف منابع و دستيابي به نتيجه قابل قبول در حوزه خدمت‌رساني به شهروندان مي‌گردد.

اين مقام مسوول بيان کرد: کلاس‌هاي آموزشي تخلفات ساختماني، کميسيون ماده 100، طرح طبقه‌بندي مشاغل، قانون کار و تأمين‌اجتماعي، مهارت‌هاي هفت‌گانه رايانه (ICDL)، نرم‌افزار آماري (SPSS) و برگزاري آزمون غير‌حضوري کارکنان شهرداري قزوين از جمله دوره‌هاي برنامه‌ريزي شده براي برگزاري مي‌باشد.

پايان پيام