سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۷

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

اولین همایش مقدماتی استانی شهر هوشمند در قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: اولین همایش مقدماتی استانی شهر هوشمند به میزبانی شهرداری قزوین با حضور بیش از 150 شرکت‌کننده از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: اولین همایش مقدماتی استانی شهر هوشمند ویژه مدیران، مسئولین، کارشناسان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های سراسر استان قزوین در مهرماه سال‌جاری به‌صورت حضوری و کارگاهی با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، مرکز آموزش علمی‌کاربردی شهرداری قزوین و مخابرات منطقه قزوین برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی بیشتر فراگیران با مباحث و موضوعات شهر هوشمند عنوان کرد و در ادامه افزود: این همایش با تدریس محمدرضا نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه قزوین با محوریت شهر هوشمند پایدار برگزار شد.

سعیدی یادآور شد: این همایش با مشارکت بیش از 200 شرکت‌کننده از سراسر استان به همت اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار گردید و شرکت‌کنندگان در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از استانداری قزوین خواهند شد.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط