پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

کارگاه آموزشی رانندگی تدافعی در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: کارگاه آموزشی با موضوع «رانندگی تدافعی» ویژه کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با موضوع «رانندگی تدافعی» با مشارکت 25 شرکت‌کننده و طی 2 جلسه از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان قزوین و امور ایمنی، بهداشت و حفاظت کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در برگزاری این رویداد آموزشی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، دانش‌افزایی و آشنایی بیشتر فراگیران با رانندگی تدافعی، فرهنگ و ارتباط آن با رانندگی، روانشناسی ترافیک، اصول و فنون رانندگی تدافعی، اصول ایمنی حین رانندگی، شرایط فنی و بازرسی خودرو و... بوده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برگزاری این دوره آموزشی برای تمامی حوزه‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین در طول سال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط