شنبه ۱۳۹۱/۰۴/۱۰

رهبري منش،معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين؛

افزايش 1 / 5 درصدي رضايت شهروندان از اصلاح هندسي خيابانها

طبق نظرسنجي صورت گرفته از شهروندان قزويني در خصوص ميزان رضايت از اصلاح هندسي خيابان ها، معابر و ميادين سطح شهر، حاكي از رضايت 1 / 5 درصدي آنان در اين حوزه است.

 

در نظرسنجي از شهروندان حاصل شده است؛ افزايش  1 / 5 درصدي رضايت شهروندان از اصلاح هندسي خيابانها ، معابر و ميادين
طبق نظرسنجي صورت گرفته از شهروندان قزويني در خصوص ميزان رضايت از اصلاح هندسي خيابان ها، معابر و ميادين سطح شهر، حاكي از رضايت  1 / 5 درصدي آنان در اين حوزه است.
معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين اعلام کرد :شهرداري قزوين در سال  1390 و در راستاي تخصصي نمودن مديريت ،هدايت و کنترل موضوعات ترافيکي همراه با تأسيس سازمان حمل و نقل و ترافيک ، برنامه ريزي وسيعي جهت رفع مشکلات ترافيکي شهر نموده که مي توان به ايجاد مرکز کنترل ترافيک ، نصب دوربين در تقاطع ها و معابر اصلي ، اصلاح وضع هندسي خيابانها ،معابر و ميادين و درج تابلو و علائم راهنمايي اشاره کرد .
جمال رهبري منش هدف از اجراي اين پروژه ها را نظم و نسق بخشيدن به ترافيک، تفکيک و هدايت اصولي ترافيک، تأمين ظرفيت کافي براي عبور و مرور، افزايش ايمني معابر، افزايش سطح خدمات سيستم عرضه براي وسايل نقليه و كاهش تاخير و تراكم معبر اعلام كرد
 وي همچنين بهينه سازي و تسهيل در انجام تغيير جهت هاي ممکن در تقاطع ، افزايش ايمني تردد عابر پياده و وسايل نقليه، طراحي بهينه شبکه ها به جهت هماهنگي با سامانه هاي مختلف، کاهش سطح برخورد وسايل نقليه ، کاهش احتمال تصادفات، رعايت عدالت و برابري در استفاده از تسهيلات حمل و نقل و ترافيک شهري براي شهروندان جانباز ، معلول و کم توان را از ديگر اهداف انجام طرح مذكور ذكر كرد.
 معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين در تبيين ديگر دلايل انجام اصلاح هندسي خيابان ها، معابر و ميادين گفت: ارتقاء کيفيت سيستم کنترل تقاطع ها، راهنمايي و هدايت شهروندان و مسافران به منظور دسترسي راحت به معابر و اماکن مورد نظر ، کاهش زمان سفر و صرفه جويي در مصرف سوخت، جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي و ايمن سازي نقاط حادثه خيز و کاهش سرعت وسايل نقليه از جمله دلايل انجام اين طرح بوده است که با استقبال شهروندان روبرو شده و در سال 1390 نسبت به سال 1389 با  1 5 درصد رشد روبرو شده است.
رهبري منش همچنين افزود در سنجش به عمل آمده در سال گذشته شهروندان محله بلوار مدرس از منطقه دو شهرداري قزوين با 76درصد بيشترين ميزان رضايت را اعلام کرده اند.
پايان پيام .
 

 

 

 

تصاویر مرتبط