یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی مبانی حمل‌ونقل و ترافیک در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی با موضوع «مبانی حمل‌ونقل و ترافیک شهری» ویژه مسئولان و کارشناسان معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک، سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک، سازمان پایانه‌های مسافربری، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی و سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «مبانی حمل‌ونقل و ترافیک شهری» به‌مدت 24 ساعت، طی 4 جلسه و با مشارکت 30 شرکت‌کننده از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در تیرماه سال‌جاری و با همکاری مرکز جهاد دانشگاهی  استان قزوین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و توانمندسازی کارکنان حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک مجموعه مدیریت شهری برشمرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر برنامه‌ریزی و طراحی سیستم ترافیک شهری، چگونگی توزیع شبکه‌های حمل‌و‌نقل شهری و دسترسی‌ها، اصول ایمنی در حمل‌ونقل و ترافیک، مدیریت تقاضای حمل‌و‌نقل و محدوده طرح ترافیک برگزار شد.

سعیدی در خاتمه افزود: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی برگزار و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط