یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی انواع عوارض و نحوه محاسبه آن‌ها در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی با موضوع «انواع عوارض و نحوه محاسبه آن‌ها» ویژه مسئولان و کارشناسان مناطق، مدیریت درآمد و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «انواع عوارض و نحوه محاسبه آن‌ها» به‌مدت 16 ساعت طی 12 جلسه و با مشارکت 57 شرکت‌کننده از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در تیرماه سال‌جاری در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و توانمندسازی کارکنان حوزه درآمدی مجموعه مدیریت شهری برشمرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر تعاریف و مفاهیم عوارض، انواع عوارض متعلق به زمین و ساختمان و اموال منقول و غیر منقول، مؤدی عوارض یا درآمد شهرداری، انواع عواض ساختمانی و نحوه محاسبه آن‌ها برگزار شد.

سعیدی در خاتمه افزود: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی برگزار و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط