پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

پیام تسلیت موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پی عروج شهادت‌گونه آتش‌نشان فداکار؛ محمدجواد چگینی

دکتر سیدحامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پیامی عروج شهادت‌گونه شهادت آتش‌نشان فداکار، محمدجواد چگینی، که در جریان عملیات اطفاء حریق خیابان شهید انصاری به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

پيامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم): كسى كه دسته‌اى از مسلمانان را از خطر سيل يا آتش‌سوزى نجات دهد، بهشت بر او واجب مى‌شود.

 

خبر عروج شهادت‌گونه آتش‌نشان غیور محمدجواد چگینی که در حین عملیات اطفاء حریق خیابان شهید انصاری قزوین به فیض شهادت نائل آمد بار دیگر یادآور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردانی است که ايثارگرانه جان خود را به مخاطره مي‌اندازند تا صحت و سلامت را براي همشهریان خود به ارمغان آورند؛ جوانمردان و ايثارگراني كه در زمان بروز حوادث، هنگامي‌كه همگان از حادثه مي‌گريزند؛ براي حفاظت از جان و مال شهروندان به دل حادثه مي‌زنند. فرزندان ایثارگر ما در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بارها ثابت کرده‌اند از بذل جان خویش برای حفظ جان مردم ابایی ندارند و حفظ جان و مال شهروندان را مقدم بر هر چیزی می‌دانند.

همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: آتش‌نشانان یک‌بار دیگر خاطرات فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نشان دادند که ایرانی مؤمن آنجا که پای خطرپذیری برای ادای وظیفه در میان است، عزمی راسخ و شجاعتی مثال‌زدنی را تجسم می‌بخشد و در راه خدا متاع جان را بی چندوچون عرضه می‌کند. خانواده‌های داغدار و همه ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان ببالند. این‌ها شهیدان راه خدمت دشوار و انجام‌وظیفه پرخطرند و هرگز فراموش نخواهند شد. ان‌شاءالله.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بستگان آن شهید والامقام و سایر همکاران و جان‌برکفان ایثارگر آتش‌نشان، از درگاه خداوند منان برای روح پاک آتش‌نشان فداکار علو درجات الهی، مغفرت و هم‌نشینی با سید و سرور و سالار شهیدان و برای بازماندگان صبر جمیل و عجر جزیل خواستارم.

خانواده بزرگ شهرداری قزوین، خود را در این غم شریک و همراه شما می‌داند.

 

سیدحامد موسوی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین

تصاویر مرتبط