دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۳

خزائلي، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

تحويل پرچم ميزباني اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم به شهر قزوين

علي‌رضا خزائلي، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: در دهمين اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم در شهر بورسا ترکيه پرچم ميزباني اين اجلاس در سال 2016 به شهر قزوين داده شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ خزائلي با اشاره به گروه کارشناسي و مديريتي از شهر قزوين در دهمين اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم در شهر بورسا ترکيه افزود: دهمين اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم در شهر بورسا ترکيه برگزار شد که شهر قزوين علاوه بر حضور در اين اجلاس به عنوان مهمان، از شهردار بورسا ترکيه پرچم ميزباني اين اجلاس را براي سال آينده تحويل گرفت.
خزائلي با اشاره به اهميت برگزاري اين اجلاس در شهر قزوين در سال 2016 بيان کرد: ميزباني اين اجلاس در سال آينده در معرفي شهر قزوين به عنوان يک شهر تاريخي موثر در حوزه تجارت و روابط اقتصادي با اهميت خواهد بود و حدود 200 شهر در اين اجلاس حضور خواهند داشت.
اين مقام مسوول گفت: با سخنراني در دهمين اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم در شهر بورسا ترکيه به معرفي شهر قزوين پرداخته شد و همچنين نماهنگي از موقعيت تاريخي و فرهنگي شهر قزوين براي ميزباني سال آينده در اين اجلاس پخش شد.
وي با اظهار اينکه يکي از چشم‌اندازهاي اصلي شهر قزوين رونق گردشگري است، بيان کرد: معرفي شهر قزوين در مجامع بين‌المللي يکي از اهداف اصلي ميزباني اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم است چراکه اين اجلاس يکي از باسابقه‌ترين اجلاس‌هاي بين‌المللي مي‌باشد.
خزائلي با اشاره به اينکه پنجمين دوره اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم به ميزباني شهر شيراز برگزار شد، افزود: سال آينده شهر قزوين ميزبان يازدهمين دوره اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم خواهد بود و اين مهم باعث معرفي ظرفيت‌هاي ايران به خصوص شهر قزوين خواهد شد.
وي اظهار کرد: با ميزباني اجلاس شهرهاي مسير جاده ابريشم خواهيم توانست با شهرهاي عضو اجلاس تفاهم‌نامه‌هاي همکاري در حوزه‌هاي مختلف از جمله گردشگري منعقد کنيم.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط