دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۸

موسوی:

معوقات کارکنان شهرداری قزوین از ابتدای خردادماه سال‌جاری پرداخت می‌شود

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از پرداخت معوقات طرح طبقه‌بندی نیروهای شرکتی شهرداری قزوین مربوط به سال‌های 1392 تا 1399 از ابتدای خردادماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، موسوی با اعلام این خبر گفت: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های مکرر شهردار قزوین،معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و مدیریت سرمایه انسانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و در راستای اجرای ماده 48 و 49 قانون کار، معوقات طرح طبقه‌بندی نیروهای شرکتی شهرداری قزوین اعم از کارکنان شاغل در حوزه انتظامات و پرسنل شرکت‌های تابعه مجموعه مدیریت شهری مربوط به سال‌های 1392 تا 1399 از ابتدای خردادماه سال‌جاری پرداخت خواهد شد و این اقدام می‌تواند گام کوچکی برای جبران زحمات کارکنان باشد.  

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به این‌که این اقدام در چارچوب رویه جاری با هدف صیانت از نیروی کار و مساعدت برای جبران مشکلات معیشتی کارکنان تا قبل از اتمام خردادماه سال‌جاری صورت می‌پذیرد، افزود: پرداخت معوقات طرح طبقه‌بندی نیروهای شرکتی شهرداری قزوین با هدف کاهش دغدغه معیشتی، سلامت کار و در نتیجه ایجاد انگیزه لازم در کارکنان شهرداری صورت پذیرفته است.  

 

این مقام مسئول با بیان این‌که شهرداری قزوین با یاری خداوند متعال و به‌پشتوانه حمایت‌های شهروندان فهیم قزوینی و با درنظرگرفتن دارایی‌های سرمایه‌ای خود تاکنون دغدغه‌ای در تأمین منابع پرداخت‌های مالی نداشته است تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق بودجه‌ای منطبق بر برنامه پنج‌ساله راهبردی- عملیاتی خود مجموعه مدیریت شهری قزوین از این پس نیز خللی در انجام امور مربوط به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود نخواهد داشت       .

 

موسوی، موفقیت‌های حاصله شهرداری قزوین را مدیون مشارکت و همراهی شهروندان فرهیخته قزوین و کارکنان خدوم مجموعه مدیریت شهری به‌عنوان حامیان و پشتیبانان اصلی شهرداری دانست و یادآور شد: سرمایه بزرگی همچون شهروندان فهیم قزوینی در کنار همراهی و همکاری مدیران ارشد استان، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، انگیزه و اراده کارکنان خدوم شهرداری قزوین را در خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم دوچندان کرده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین تأکید کرد: کرامت همه کارمندان شهرداری قزوین فارق از کاری که می‌کنند برای ما در اولویت است و همه کارکنان به یک‌چشم دیده می‌شوند. نگاه ما نگاه عزت مداری است.

 

موسوی در پایان با اشاره به ارتباط سطح رضایتمندی کارکنان و سطح کیفی خدمات شهرداری خاطرنشان کرد: کاهش دغدغه معیشتی پرسنل سبب افزایش انگیزه و افزایش سطح رضایتمندی و همچنین عملکرد بهتر آنها شده و این مهم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان تأثیرگذار خواهد بود. 

 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط