یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

روشندلان به رشد و تعالی مجموعه مدیریت شهری کمک می‌کنند

سید حامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پیامی بیست و سوم مهرماه روز جهانی عصای سفید، روز گرامی داشت پرچم استقلال توان‌یابان روشن‌دل را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ موسوی گفت: روشندلان با عزم راسخ خود دوش به دوش افرادی که از نعمت بینایی بهره‌مندند حرکت کرده و به رشد و تعالی جامعه کمک می‌کنند؛ روشندلان انسان‌های قدرتمند و با اراده‌ای هستند که هرچند از قدرت بینایی بی‌بهره‌اند اما استعدادها و قدرت‌های بی‌نظیر دیگری دارند که جای خالی بینایی را به‌طور کامل برای آن‌ها پر می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های روشندلان در بخش‌های مختلف جامعه می‌تواند به‌عنوان الگویی مناسب برای شهروندان باشد، چراکه این افراد با تمرکز بر دیگر قوا و توانایی‌های خود نقش مؤثر و ارزشمندی در جامعه ایفا می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه روشندلان به رشد و تعالی مجموعه مدیریت شهری کمک می‌کنند تصریح کرد: روشندلان شاغل در شهرداری قزوین به معنای واقعی کلمه ثابت کرده‌اند که مشکلات بینایی آنان نمی‌تواند در مقابل روح و اراده و فعالیت ایشان، یارای مقابله داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: خدمات شایسته و قابل‌تقدیر همکاران روشندل در مجموعه شهرداری خود گواه این موضوع است که این عزیزان تلاش‌های زیادی در سال‌های گذشته در شهرداری قزوین انجام داده‌اند.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط