سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین خبر داد:

مقدمات استقرار سامانه پژوهش‌یار در شهرداری قزوین فراهم می‌شود

عباس کشاورز‌صفیئی، مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین از برگزاری نشست مشترک مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران به منظور راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار در مجموعه مدیریت شهری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، کشاورز‌صفیئی گفت: نشست مشترک بررسی سامانه پژوهش‌یار به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص راه‌اندازی و استقرار سامانه پژوهش‌یار در شهرداری قزوین در راستای تحقق همکاری‌های علمی، پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقاتی فی‌مابین شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با مجموعه مدیریت شهری قزوین به میزبانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران برگزار شد.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین افزود: این نشست با رویکرد راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار در شهرداری قزوین با حضور هاشم آرام، معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با بررسی همکاری‌های بین سازمانی و تبادل اطلاعات و تجربیات متقابل برگزار شد.

کشاورز‌صفیئی با بیان اینکه این اقدام در راستای دانش بنیان کردن مجموعه مدیریت شهری قزوین صورت می‌پذیرد یادآور شد: مهم‌ترین هدف شهرداری قزوین از راه‌اندازی این سامانه فرآیندسازی روندهای رسیدگی و ارزیابی طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های موردحمایت است که این امر با استقرار سامانه پژوهش‌یار محقق خواهد شد.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مطالعات و پژوهش، باید موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان بتوانند از پژوهش‌های مطالعاتی شهرداری قزوین بهره ببرند و در جریان کار مطالعات مجموعه مدیریت شهری قرار گیرند که در این راستا سامانه پژوهش‌یار کمک شایانی به ارتباط مستمر دانشجویان، پژوهشگران و شهروندان با شهرداری خواهد کرد.

کشاورز‌صفیئی با اشاره به اینکه سامانه پژوهش‌یار قابلیت ارتباط هماهنگ الکترونیکی با سایر شهرداری‌های کلان‌شهر کشور را دارد بیان کرد: با برقراری دسترسی‌ها و خروجی‌های سامانه پژوهش‌یار و در اختیار گذاشتن آن برای شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، آن‌ها نیز می‌توانند پژوهش‌های خود را در این سامانه برای بهره‌برداری عمومی بارگذاری کنند.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین با بیان اینکه این سامانه به زودی در شهرداری قزوین مستقر می‌شود خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی اشتراک مطالعات و پژوهش‌های شهرداری کلان‌شهرها در سامانه پژوهش‌یار باهدف تجمیع و تمرکزدهی پژوهش‌های شهری کلان‌شهرهای کشور در یک سامانه واحد صورت می‌پذیرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط