شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی طراحی و محاسبات فنی روشنایی EVO DIALUX در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری طراحی و محاسبات فنی روشنایی EVO DIALUX ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: دوره آموزشی غیرحضوری طراحی و محاسبات فنی روشنایی EVO DIALUX به‌صورت پخش فیلم آموزشی 6 ساعته و به‌مدت 12 ساعت و با حضور 26 شرکت‌کننده توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با انواع سیستم‌های طراحی روشنایی فضاهای شهری عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر محاسبات روشنایی سریع یک فضای ساده داخلی، ایجاد پروژه و کار با محیط ساخت‌وساز، چیدمان چراغ‌ها و کار با محیط نورپردازی، کار با محیط محاسبات، خروجی‌های نرم‌افزار و محاسبات روشنایی معابر و جاده‌ها به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

گفتنی است: نرم‌افزار DIALux evo به عنوان یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای طراحی روشنایی انواع فضاها، توسط جامعه‌ای بزرگ از کاربران و مهندسین طراح در سراسر دنیا به منظور دستیابی به یک سیستم روشنایی دقیق و بدون نقص طراحی‌شده که یادگیری آن به دلیل کاربرپسند بودن و تنها با داشتن اطلاعاتی پایه از مبحث روشنایی، به‌آسانی امکان‌پذیر است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط