سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی غیرحضوری حقوق شهروندی نظام اداری در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری حقوق شهروندی در نظام اداری ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در مهرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: این دوره آموزشی با موضوع «حقوق شهروندی در نظام اداری» به‌مدت 8 ساعت و با مشارکت 146 شرکت‌کننده در مهرماه سال‌جاری در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر فراگیران با مفاهیم و مبانی حقوق شهروندی عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با سرفصل‌های همچون منشور حقوق شهروندی، حیات و کرامت انسان‌ها به‌عنوان اولین حقوق شهروندی، حق‌ها و آزادی‌های مدنی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهروندان و حقوق جمعی و قضایی آشنا شدند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط