سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی از کارکنان مدیریت برنامه و بودجه شهرداری قزوین تقدیر شد

در مراسمی با حضور سید حامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و علی نعیمی‌پور، مدیر برنامه و بودجه به‌مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی از کارکنان گروه برنامه‌ریزی و گروه آمار و مهندسی اطلاعات مدیریت برنامه و بودجه شهرداری قزوین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، در لوح تقدیر از کارکنان گروه برنامه‌ریزی و گروه آمار و مهندسی اطلاعات مدیریت برنامه و بودجه شهرداری قزوین که از سوی سید حامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین تحویل ایشان شده است، آمده است:

توسعه در هر جامعه‌ای نیازمند برنامه‌ریزی است و در جهان امروز، هیچ برنامه توسعه‌ای بدون دستیابی به آمار صحیح محقق نمی‌شود. آمار و اطلاعات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی، همچون چراغی است که با روشن کردن نقاط تاریک به ما کمک می‌کند تا با انجام تجزیه، قدرت قضاوت پیدا کنیم. توسعه بدون برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی بدون آمار و اطلاعات دست‌نیافتنی است.

 بر خود فرض می‌دانیم از شما که با بهره‌گیری از احساس مسئولانه، وظیفه‌شناسی ارزشمند و تخصّص و تجربه در حوزه‌ مدیریت شهری اثربخش و تأثیرگذار بوده‌اید، قدردانی نماییم؛ ازاین‌رو، به‌مناسبت فرارسیدن روز ملی «آمار و برنامه‌ریزی» و به‌پاس تقدیر از خدمات ارزنده جناب‌عالی در شهرداری قزوین این لوح تقدیم می‌گردد.

 در پناه خداوند مهربان شاد و سلامت و پیروز باشید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط