پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی غیرحضوری شفافیت و سلامت نظام اداری در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری شفافیت و سلامت نظام اداری ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در مهرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: این دوره آموزشی با موضوع « شفافیت و سلامت نظام اداری» به‌مدت 8 ساعت و با مشارکت 359 شرکت‌کننده در مهرماه سال‌جاری در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر فراگیران با نحوه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با سرفصل‌های همچون آشنایی با اشکال مختلف ظهور فساد، رشوه و آشنایی با مصادیق آن، اختلاس، اخاذی، اصول رهیافت نظام‌مند درستکاری اداری و ابزارهای مقابله با فساد آشنا شدند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط