چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

حسین عمویی به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین منصوب شد

جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با حضور مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در محل سالن جلسات شهید غلامی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ جلسه تودیع و معارفه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با حضور مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در محل سالن جلسات شهید غلامی شهرداری قزوین برگزار شد.
در این مراسم مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اهمیت معاونت خدمات شهری در شهرداری قزوین گفت: معاونت خدمات شهری خط مقدم مجموعه مدیریت شهری است و اهمیت این حوزه نیز برای مدیران و شهروندان ثابت شده است چراکه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و بدون تعطیلی سازمان‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همواره قدردان زحمات سرمایه‌های انسانی شاغل در آن مجموعه هستیم.
منتظری افزود: هدف از هر انتصاب جدید در سطح مدیران، ایجاد تغییر و تحول ارزش‌آفرین در راستای اهداف شهر و شهروندان است؛ در هر سازمانی جابجایی و ارتقای افراد، موجب پویایی سازمان می‌شود و تجربه نشان داده است که سکون و بی‌حرکتی نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. در سیستم مدیریتی نیز جابجایی باعث می‌شود پویایی افراد بیشتر شود و به‌تبع آن افراد با انگیزه بیشتر و بالاتر به انجام وظایف خود بپردازند.
در حکمی از سوی سید مهدی کاظمی، سرپرست شهرداری قزوین، حسین عمویی به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین منصوب می‌گردید.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت می‌دارم.
همچنین در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی از زحمات وحید مقدم سلیمی سرپرست پیشین معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط