چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزش غیرحضوری سیستم اطلاعات جغرافیایی مقدماتی در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزش غیرحضوری سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS مقدماتی ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: دوره آموزش غیرحضوری سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS مقدماتی به‌مدت 16ساعت و با حضور 143 شرکت‌کننده توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با دستورات و نحوه کار با نرم‌افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS عنوان کرد و افزود: کارگاه آموزشی غیرحضوری GIS مقدماتی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر کلیات سیستم اطلاعات جغرافیایی، آشنایی اجمالی با محیط ARC Catalog و ARC Map، فراخوانی و مشاهده جداول و لایه‌های اطلاعاتی در محیط ARC Map به‌منظور بهره‌مندی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و درصورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط