شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

به مناسبت روز ملی حسابدار از کارکنان گروه بودجه شهرداری قزوین تقدیر شد

در مراسمی با حضور قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیر برنامه و بودجه به مناسبت روز ملی حسابدار از کارکنان گروه بودجه شهرداری قزوین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، در لوح تقدیر از کارکنان گروه بودجه مدیریت برنامه و بودجه شهرداری قزوین که از سوی مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین تحویل ایشان شده است، آمده است:

توسعه، پيشرفت و اعتلاي ميهن عزيزمان مرهون تلاش و مجاهدت افرادي است كه با اخلاص و تعهد تمامي توان خود را در طبق اخلاص مي‌نهند؛ افرادي كه خدمت به مردم را موجبات عزت و سربلندي خود مي‌دانند و همواره كسب رضاي پروردگار را سرلوحه زندگي و كار خويش قرار داده‌اند. آنان با انجام رسالت‌هاي حرفه‌اي و قانوني و با ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي به برقراري حكمروايي خوب شهري و استقرار شفافيت، حسابرسي و پاسخ‌گويي كمك مي‌كنند.

بر خود فرض مي‌دانيم از شما كه با بهره‌گيري از وظيفه‌شناسي ارزشمند و تخصّص و تجربه در حوزه‌ مديريت شهري اثربخش و تأثيرگذار بوده‌ايد، قدرداني نماييم؛ در پناه خداوند مهربان شاد و سلامت و پيروز باشيد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط