دوشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

کشاورز، رئيس اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين:

کارگاه آموزشي قوانين و مقررات ساماندهي مشاغل شهري برگزار شد

عباس کشاورز‌صفيئي، رئيس اداره آموزش و پژوهش، معاونت برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين از برگزاري کارگاه آموزشي با موضوع "قوانين و مقررات سامان‌دهي مشاغل شهري" ويژه مديران و کارشناسان سازمان سامان‌دهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومي معاونت برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري قزوين؛کشاورز‌ صفيئي گفت: اين دوره آموزشي با موضوع " قوانين و مقررات سامان‌دهي مشاغل شهري " به مدت يک روز و با حضور مديران و کارشناسان سازمان سامان‌دهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري قزوين در مهرماه سال‌جاري برگزار شد.

کشاورزصفيئي هدف از برگزاري اين دوره را دانش‌افزايي و بازآموزي کارکنان سازمان سامان‌دهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي عنوان کرد و افزود: مجموع اين کلاس‌ها با رويکرد ارتقاء توان‌مندي مديران و کارشناسان شهرداري قزوين به منظور خدمات‌رساني بهتر به شهروندان مطابق با برنامه در طول سال برگزار مي‌گردد.

رئيس اداره آموزش و پژوهش شهرداري قزوين تصريح کرد: اين کلاس آموزشي با همکاري مرکز علمي کاربردي شهرداري قزوين توسط دکتر رمضان‌علي در محل معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين برگزار شد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين با استفاده بهينه از تمام ظرفيت‌هاي علمي و پژوهشي نسبت به آموزش‌هاي ضروري کارکنان شهرداري اقدام کرده است.

وي گفت: در سال 1395 اين مرکز آموزشي به ميزان 11 هزار نفر‌ساعت دوره‌هاي آموزشي،مهارتي ضمن خدمت کارکنان مجموعه مديريت شهري را برگزار کرده است.

پايان پيام

تصاویر مرتبط