دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی قوانین و مقررات زمین و مسکن در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «قوانین و مقررات زمین و مسکن» ویژه کارکنان معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی، مناطق چهارگانه و سازمان عمران مجموعه مدیریت شهری در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «قوانین و مقررات زمین و مسکن» در مدت‌زمان 24 ساعت طی 5 جلسه و درمجموع با مشارکت 26 شرکت‌کننده توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی کارکنان با قوانین، مقررات، مفاد، مواد و کاربردهای مربوط به حوزه زمین و مسکن عنوان کرد.

 

سعیدی افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر قانون و مقررات فرادستی مرتبط با سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه، اراضی در آیینه قوانین، قانون زمین شهری، حل مشکل اراضی بایر، قانون تعیین تکلیف اراضی واگذاری دولت و نهادها، آئین‌نامه استفاده از اراضی احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم، قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح‌های دولتی و شهرداری‌ها، اموال منقول و غیرمنقول و دادرسی برگزار شد.

 

سعیدی تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت حضوری‌کارگاهی برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی می‌شوند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط