سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی ارزیابی عملکرد بودجه در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «ارزیابی عملکرد بودجه» ویژه کارکنان مرتبط با حوزه مالی، اقتصادی و بودجه مجموعه مدیریت شهری در دی‌ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «ارزیابی عملکرد بودجه» در مدت زمان 16 ساعت طی 2 جلسه و در مجموع با مشارکت 18 شرکت‌کننده توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی و با همکاری جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی کارکنان با اصول ارزیابی و چگونگی عملکرد بودجه عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر انواع بودجه، طبقه‌بندی بودجه، بودجه جاری و عمرانی، ارتباط برنامه‌ریزی و بودجه، نحوه تخصیص اعتبارات و ثبت در دفاتر، ارزیابی عملکرد، مقایسه عملکرد بودجه و نحوه ترمیم یا تکمیل بودجه برگزار شد.

سعیدی تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت حضوری‌کارگاهی برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی می‌شوند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط