چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی نگهداری فضای سبز در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی نگهداری فضای سبز در شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی با موضوع «نگهداری فضای سبز» ویژه کارکنان سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز، باغستان‌های سنتی، منطقه نمونه گردشگری باراجین و شرکت دهکده طبیعت شهرداری قزوین برگزار شد.

 

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: این دوره آموزشی با موضوع «نگهداری فضای سبز» به‌مدت 24 ساعت طی 4 جلسه و با مشارکت 36 نفر در دی‌ماه سال‌جاری با همکاری مرکز آموزش علمی‌کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

 

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مسئولان و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با فضای سبز شهرداری قزوین با وسایل، امکانات و فعالیت‌های مربوط به نگهداری فضای سبز عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر آبیاری فضای سبز، هرس درخت و درختچه‌ها، اصول سم‌پاشی درختان و درختچه‌های زینتی، عملیات کوددهی به محوطه‌های گل‌کاری، چمن‌کاری و درختان جنگلی و پرچین‌ها، عملیات گل‌کاری، عملیات برگ‌رویی در فصل پاییز، مبارزه با آفات و بیماری‌ها، شناخت بیماری‌ها و دستور و تجویز سموم موردنیاز در زمان سم‌پاشی برگزار شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط