یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی قانون برگزاری مناقصات و آموزش ارزیابی کیفی مناقصه‌گران در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی پرسش‌و‌پاسخ در خصوص قانون برگزاری مناقصات و آموزش ارزیابی کیفی مناقصه‌گران در شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی با موضوع «پرسش‌و‌پاسخ در خصوص قانون برگزاری مناقصات و آموزش ارزیابی کیفی مناقصه‌گران» ویژه کارشناسان حوزه مالی و امور قراردادهای شهرداری قزوین برگزار شد.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با موضوع «پرسش‌و‌پاسخ در خصوص قانون برگزاری مناقصات و آموزش ارزیابی کیفی مناقصه‌گران» به‌مدت 4 ساعت طی 2 جلسه و با مشارکت 130 نفر در آبان‌ماه سال‌‎جاری با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر فراگیران با قانون برگزاری مناقصات و آموزش ارزیابی کیفی مناقصه‌گران ذکر کرد.

 

سعیدی افزود: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و کارگاهی از سوی امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط