یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی:

ملاقات عمومی هفتگی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی با کارکنان شهرداری قزوین

سیدحامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری با هدف رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها و مشکلات کاری همکاران خود در شهرداری با کارکنان مجموعه مدیریت شهری قزوین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، در جریان این نشست که در دفتر این معاونت برگزار شد، موسوی ضمن گفت‌و‌گوی چهره‌به‌چهره با مراجعه‌کنندگان و شنیدن درخواست‌های آنان، موارد طرح‌شده از سوی کارکنان را به‌منظور بررسی و اقدام به مدیریت‌های چهارگانه زیرمجموعه خود ارجاع داده و دستورهای لازم را برای حل مشکلات ایشان صادر کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به ضرورت برقراری ارتباط دوسویه بین مدیران و کارکنان، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات و تحقق درخواست‌های کارکنان در قالب قوانین و مقررات اداری و استخدامی به‌صورت پیوسته در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین قرار دارد.

در این راستا، جلسات ملاقات عمومی هفتگی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با کارکنان شاغل در شهرداری قزوین در روزهای یک‌شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود و کارکنان مجموعه مدیریت شهری می‌توانند بدون‌واسطه به بیان درخواست‌ها و مشکلات کاری خود در حوزه مأموریت‌ها و وظایف این معاونت بپردازند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط