پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۴

سلسله نشست‌های توجیهی و دانش‌افزایی ارزش‌یابی عملکرد کارمندان شهرداری قزوین برگزار شد

سلسله نشست‌های توجیهی و دانش‌افزایی ارزش‌یابی عملکرد کارمندان با رویکرد تبیین بخش‌نامه‌های ابلاغی و دستورالعمل‌ های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با مشارکت مدیران و کارشناسان کارمندی مجموعه مدیریت شهری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ سلسله نشست‌های توجیهی و دانش‌افزایی ارزش‌یابی عملکرد کارمندان با رویکرد تبیین بخش‌نامه‌های ابلاغی و دستورالعمل‌های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص آموزش نحوه تکمیل کاربرگ‌های ارزش‌یابی سالیانه و آشنایی با شیوه محاسبه ضرایب سنواتی، فوق‌العاده برجستگی و دریافت گروه تشویقی خدمت برجسته با مشارکت مدیران و کارشناسان کارمندی مجموعه مدیریت شهری قزوین در مهرماه و آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شد.

 

در این گزارش آمده است؛ ارزش‌یابی عملکرد کارمندان به‌صورت سالیانه و با ارسال دستورالعمل اجرایی و کاربرگ‌های ارزش‌یابی عملکرد در بهمن‌ماه هرسال انجام می‌شود و این شاخص در راستای اجراي بخش‌نامه نظام جديد ارزش‌يابي، كاركنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی را در چهار رده مدیران، سرپرستان، کارشناسان و کارکنان مورد ارزيابي قرار مي‌دهد.

 

همچنین به‌منظور گسترش عدالت اداری و اعمال ضوابط شایستگی و وضعیت خدمتی کارمندان شاغل در مجموعه مدیریت شهری، نتایج ارزش‌یابی در مواردی همچون معرفی برای گذراندن دوره‌های بهبود مدیریت و توانمندی‌های عمومی، انتصاب به پست‌های مدیریتی و سرپرستی، اعطای تشویقی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط