دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۱

موسوی:

مرکز فوریت‌های اجرایی 137 پل‌ارتباطی شهرداری قزوین با شهروندان است

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در جریان برگزاری نشست هماهنگی بهبود فرآیند خدمات‌رسانی مرکز فوریت‌های اجرایی 137 از برنامه‌ریزی هدفمند به‌منظور توسعه و تقویت این مرکز در شهرداري قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ موسوی در جریان برگزاری نشست هماهنگی بهبود فرآیند خدمات‌رسانی مرکز فوریت‌های اجرایی 137 با حضور  مهدی کوزه‌گرها، مسئول مرکز فوریت‌های اجرایی شهر و مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری گفت:یکی از مهمترین اﻫﺪاف مرکز فوریت‌های اجرایی 137 همواره تلاش برای اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ شهروندان است و کارکنان این مجموعه رﺿﺎﯾﺖ ﺧﻮد را در ﺧﺪﻣﺖ‌رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﻤﻮﻣﯽ مردم ﺟﺴﺘﺠﻮ می‌ﮐﻨﻨﺪ.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شاغل در مرکز فوریت‌های اجرایی 137 قزوین گفت: اساس فعالیت در مجموعه مدیریت شهری قزوین بر پایه خدمت‌رسانی به شهروندان است که این مهم به‌عنوان یک اصل اساسی، همواره مورد توجه کارمندان خدوم شهرداری قزوین به‌ویژه کارکنان مرکز فوریت‌های اجرایی 137 بوده است.

 

موسوی با اشاره به تلاش مرکز فوریت‌های اجرایی 137 قزوین برای کسب رضایت شهروندان، افزود: برآورده شدن نیازهای مردم و تلاش برای کاهش مشکلات شهری، از جمله اقداماتی است که تلاش شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی این مرکز انجام شود؛ از این رو معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، تقویت مرکز فوریت‌های اجرایی 137 را در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای خود قرار داده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین یادآور شد: در نظر داریم ضمن تقویت کمی و کیفی سرمایه انسانی و سطح فعالیت مرکز فوریت‌های اجرایی 137 بر اساس چارت سازمانی، نسبت به ارتقاء فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی این مرکز با رویکرد افزایش سرعت پاسخ‌گویی به شهروندان و کاهش زمان انجام خدمت از سوی مناطق و سازمان‌های مجموعه مدیریت شهری اقدام کنیم.

 

موسوی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس مقرر گردید کارگروهی با عنوان فرآیندسازی با هدف بهبود عملکرد مرکز فوریت‌های اجرایی 137 و با محوریت مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری قزوین در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی به‌منظور برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای تدوین نظام‌نامه مرکز فوریت‌های اجرایی شهرداری قزوین تشکیل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به‌منظور افزایش سطح رضایت شهروندان از عملکرد مرکز فوریت‌های اجرایی 137 در حوزه پاسخ‌گویی و ثبت شکایات و همچنین میزان عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری قزوین در راستای کاهش زمان خدمات‌رسانی، اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد حوزه‌های خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری بر اساس فهرست بررسی تدوین شده در مدیریت نوسازی و تحول اداری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط