چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» ویژه مدیران مالی شهرداری در آذر‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: این دوره آموزشی با موضوع «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان»  به‌مدت 3 ساعت و با مشارکت 32 شرکت‌کننده در آذر‌ماه سال جاری توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران شهرداری قزوین با قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و با همکاری اداره‌کل امور مالیاتی استان قزوین برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

گفتنی است: سامانه مؤدیان، نرم‌افزاری تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور است، که در آن به هر مؤدی، یک کارپوشه ویژه اختصاص می‌یابد و دریافت گزارش‌های مالیاتی و تبادل اطلاعات میان مؤدیان و سازمان، منحصراً از طریق کارپوشه تعریف شده در سامانه از سوی کاربران صورت می‌پذیرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط