چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی مدیریت دانش در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: دوره آموزشی غیرحضوری مدیریت دانش به‌صورت ارائه طرح‌درس آموزشی و به‌مدت 8 ساعت و با حضور 534 شرکت‌کننده توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با مدیریت و فعالیت‌های دانش‌محور عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر مدیریت دانش، طبقه‌بندی انواع دانش، اصول حاكم بر دانش و مديريت دانش، عناصر مدیریت دانش، فرآیند مدیریت دانش، کارکردهای مدیریت دانش، مدل‌های مدیریت دانش، اهداف مدیریت دانش در سازمان‌ها، نقش فرهنگ در مديريت دانش، عوامل موفقيت و عدم موفقیت مديريت دانش، تأثير رهبران سازمان در اجراي مديريت دانش، دانش آفريني سازماني و تقويت شرايط برای تحقق دانش آفريني سازماني برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

گفتنی است: مديريت دانش‌محور، فعالیت‌های مديريت در محيط‌های شديداً متغير است. تغييرات فراگير در محيط خارجي، تغيير دائمي و سريع در سازمان را تقاضا می‌کند. از این رو مديريت  بايد به اين تغييرات پاسخ دهد و با دو گزينه اجباري تغيير يا نابودی مواجه شود شود. بنابراین اين تأکید بر روي تغيير، مديريت دانش را در قلب فعالیت‌هایی قرار می‌دهد كه بايد با محيط شدیداً متغیر امروزي سازگار باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط