دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی تحلیل آماری با نرم‌افزار SAS در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری تحلیل آماری با نرم‌افزار SAS ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: دوره آموزشی غیرحضوری تحلیل آماری با نرم‌افزار SAS به‌صورت پخش فیلم آموزشی 4 ساعته و به‌مدت 8 ساعت و با حضور 106 شرکت‌کننده توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با روش‌های تحلیل و آنالیز داده‌ها عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر مدیریت داده‌ها، محاسبه آمار توصیفی، آزمون‌های میانگین، جداول توافقی، آزمون‌های همبستگی، رگرسیون خطی، غیرخطی و لجستیک، آزمون‌های ناپارامتریک، تحلیل مؤلفه‌های اصلی و تحلیل عاملی، رده‌بندی و ممیزی، کنترل کیفیت آماری و آشنایی با محیط IML به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

گفتنی است: نرم‌افزار SAS مخفف Statistical Analysis System از کامل‌ترین نرم‌افزارهای شناخته‌شده آماری است که در آن سرعت پردازش اطلاعات خصوصاً در مجموعه داده‌های بزرگ به نحو چشم‌گیری بالاتر از سایر نرم‌افزارهای این حوزه است. همچنین این نرم‌افزار با قابلیت‌های بسیار گسترده، دارای سابقه‌ای طولانی درزمینهٔ تحلیل و آنالیز داده‌ها است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط